Ajankohtaista
Kiitos vuodesta 2024 asiakkaamme, yhteistyökumppanimme ja vastaajamme!
Tänäkin vuonna tuotimme paljon uutta mielenkiintoista tutkimustietoa suomalaisten ja kansainvälisten yritysten ja organisaatioiden käyttöön. Luotettavan tiedon tarve ei ole vähentynyt, päinvastoin.
Suosituimmat pikaruoka- ja kahvilaketjut
Marraskuussa valmistuneen Pikaruoka- ja kahvilaketjut -tutkimuksemme mukaan 41 % suomalaisista asioi hampurilaisravintoloissa vähintään kerran kuukaudessa, vastaavasti 37 % käy pizzaravintoloissa kuukausittain. Molemmissa on kuitenkin hieman laskua verrattuna viime vuoteen, mikä johtunee monien kotitalouksien taloudellisen tilanteen heikentymisestä.
Lukijatutkimuksista tietoa median ja viestinnän kehittämiseksi
Ihmisten ajankäytöstä kilpaillaan enemmän kuin koskaan – myös mediankäyttö on entistä pirstaloituneempaa. Lehdille asetettujen tavoitteiden kääntäminen laadukkaaksi ja kiinnostavaksi sisällöksi on lehden tekijöille jatkuva haaste. Siksi niiden sisältöä on kehitettävä jatkuvasti vastaamaan paremmin kohderyhmien tarpeita ja odotuksia, jotta ne olisivat lukijoille entistäkin merkityksellisimpiä.
Tutkimus selvitti: Tällainen kauppakeskus vetoaa kuluttajiin
Pirkkala nousi kärkipaikalle Kuntien imago 2024 -tutkimuksessa
Yrityspäättäjien näkemykset kunnista ja kaupungeista toimintaympäristönä on selvitetty
Tule mukaan marraskuun webinaareihimme!
Nyt marraskuussa kannattaa olla kuulolla ainakin kahden kiinnostavan maksuttoman webinaarin verran, aiheina niin syömisen muutos ja tulevat trendit kuin tekoälyn ja teknologian kehityksen merkitys markkinoijalle. Tule mukaan kuuntelemaan!
Unohda avokonttori – tällaisissa tiloissa ihmiset oikeasti haluavat työskennellä
Uusi analyysimenetelmä paljastaa tekijät brändien suosion takana
Taloustutkimus tarjoaa uuden monipuolisen työkalun (SEM, Structural Equation Modeling) syy-seuraussuhteiden ymmärtämiseen kuluttajakäyttäytymisessä, ja sen avulla saadut tulokset voidaan hyödyntää markkinoinnin suunnittelussa, tuotteiden kehittämisessä ja pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomisessa.