Ajankohtaista
Black Friday -25 %
Nyt kannattaa hankkia se valmis tutkimusraportti, mitä olet miettinyt pitkin vuotta! Pudotamme useiden tutkimustemme hinnoista neljänneksen, jos tilaat tutkimuksen 20.11.-16.12.2024.
Pirkkala nousi kärkipaikalle Kuntien imago 2024 -tutkimuksessa
Yrityspäättäjien näkemykset kunnista ja kaupungeista toimintaympäristönä on selvitetty
Tule mukaan marraskuun webinaareihimme!
Nyt marraskuussa kannattaa olla kuulolla ainakin kahden kiinnostavan maksuttoman webinaarin verran, aiheina niin syömisen muutos ja tulevat trendit kuin tekoälyn ja teknologian kehityksen merkitys markkinoijalle. Tule mukaan kuuntelemaan!
Unohda avokonttori – tällaisissa tiloissa ihmiset oikeasti haluavat työskennellä
Uusi analyysimenetelmä paljastaa tekijät brändien suosion takana
Taloustutkimus tarjoaa uuden monipuolisen työkalun (SEM, Structural Equation Modeling) syy-seuraussuhteiden ymmärtämiseen kuluttajakäyttäytymisessä, ja sen avulla saadut tulokset voidaan hyödyntää markkinoinnin suunnittelussa, tuotteiden kehittämisessä ja pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomisessa.
Tiedätkö brändisi vahvuudet ja kehittämiskohteet?
Entä onko sinulla tarvetta tuntea olemassa olevia asiakkaita syvemmin? Taloustutkimuksen Brändi- ja kohderyhmätutkimus -konseptin avulla saat selkeät mittarit brändin tilan seuraamiseen etukäteen määritellyssä kuluttajakohderyhmässä sekä Brand funnel- ja Brändivire-näkymät omassa kilpailijakentässäsi toiminnan kehittämistäsi varten. Kohderyhmäanalyysin avulla opit tuntemaan olemassa olevat tai potentiaaliset kuluttaja-asiakkaat tarkemmalla ja syvemmällä tasolla.
Edullisuus on ohjannut ruokavalintojamme – mitkä tuotteet myyvät, kun ostovoima vahvistuu?
Media osana kuluttajan identiteettiä
Kuluttajien arvot ja mediankäyttö ovat usein vahvasti yhteydessä toisiinsa, koska arvot ohjaavat kulutuskäyttäytymistä ja mediankäyttötottumuksia. Myös eri brändien arvostajien mediankäytössä on suuria eroja. Etenkin kun yhtälöön otetaan mukaan tarkastelu sukupolvien välisistä eroista – miten X-sukupolven ja vaikkapa Z-sukupolven brändiäsi arvostavat kuluttajat eroavat mediankäytöltään?