Asiakastarinoita
Mikä kertoisi paremmin tutkimustiedon merkityksestä ja hyödyistä liiketoiminnassa kuin muiden yritysten kokemukset? Lue näiltä sivuilta koottuja esimerkkejä eri tyyppisten tutkimusten hyödyntämisestä. Aläkä epäröi ottaa yhteyttä jos haluat tietää, minkälaista tietoa ja lisäymmärrystä voimme tarjota juuri sinun yrityksellesi ja toimialallesi!
Orion - Lääkeyhtiö tehostaa asiakaslähtöisyyttään kuluttajatutkimuksen avulla
Lääkeyhtiö Orion Pharma on saanut Taloustutkimuksen kanssa tehtävien kuluttajatutkimusten avulla tärkeää tietoa, jota voidaan käyttää itsehoidon tuotekehityksen, markkinoinnin ja myynnin tukena Suomessa.
NATOpoll - pitkäjänteinen tutkimus paljastaa muutokset mielipiteissä
Suomalaisten mielipiteet Nato-jäsenyydestä ovat muuttuneet yhteiskunnallisen keskustelun eläessä. Muutokset mielipiteissä selviävät NATOpoll-tutkimussarjasta, jonka perustana on Taloustutkimuksen tekemä järjestelmällinen tiedonkeruu.
Syvällistä asiakasymmärrystä – LähiTapiola johtaa liiketoimintaansa tutkimusdatan avulla
Voiko tutkimusdata auttaa vahvistamaan brändiä ja kehittämään koko liiketoimintaa? LähiTapiolassa data on kaiken kehittämisen ytimessä. Tutkimustietoa kerätään jatkuvasti ja sen avulla tehdään isojakin kurssin muutoksia.
Ostopolun ytimessä – näin Abloy hyödynsi alueellista kuluttajaymmärrystä älylukkojen myynnin kasvattamisessa
Miten löytää kiinnostuneet ostajat, kun tuotekategoria on uusi ja markkinassa on suuri kasvumahdollisuus? Abloy on valjastanut paikkatietoon kiinnittyvän markkinatutkimuksen käyttöön hakiessaan ostajia uusille Yale-älylukoilleen.