Maku- ja tuotetestit
Tiesitkö että 90 % elintarvikeuutuuksista poistuu markkinoilta jo ensimmäisen vuoden aikana? Entä tiesitkö että 60 % suomalaisista sanoo, että tuotteen menestys kuluttajatestissä lisää kiinnostusta ostaa tuote?
Makutesteistä hyllysimulaatioihin
Usein toteutettu makutestin muoto on niin sanottu vertaileva makutesti, missä tuotetta verrataan sokkotestissä kilpailevaan tai useisiin muihin tuotteiseen ja lopuksi pyydetään valitsemaan tuotteista parempi tai paras vaihtoehto. Tässä tapauksessa tieto siitä, että tuote on makutestin voittaja ja makutestin paras, lisää myös varsin selvästi kiinnostusta tuotetta kohtaan. Makutestissä keskitytään testattavan tuotteen aistinvaraisiin ominaisuuksiin.
Tulosten avulla voit mm.:
1. kehittää tuotettasi paremmin ydinkohderyhmääsi houkuttelevaksi
2. lisätä ymmärrystä myös kilpailijoiden tuotteista suhteessa omaan tuotteeseesi
Muita mahdollisuuksiamme makutestien rinnalla:
- Kotikokeilutuotteiden jakelu
- Silmänliikemittaukset
- Pakkaus- ja käytettävyystutkimukset
- Myymälähyllysimulaatiot
- Mainosvideoiden arviointi
Testitilat Kaisaniemessä ja Vallilassa
Rauhallinen testitilamme sijaitsee Kaisaniemessä joukkoliikenteen solmukohdassa Helsingin yliopiston metroasemalla, mikä mahdollistaa kustannustehokkaan ja nopean vastaajavärväyksen satunnaisotannalla ihmisvirrasta. Tuoksu- ja virusvapaassa testitilassa (Genano-ilmanpuhdistusteknologia) on testauspisteet samanaikaisesti 11 testaajalle ja yli 2000 litran kylmäsäilytystilat.
Helsingin Vallilassa puolestaan onnistuu vaativienkin ruokien valmistus ammattikeittiössä sekä erilaiset ryhmä- ja syvähaastattelut monipuolisissa tiloissamme.
Kaikilla haastattelijoillamme on hygieniapassi ja kokenut kenttätyönohjaaja on mukana kaikissa haastatteluissa.
Kuuntelemalla kohderyhmääsi varmistat tuotteillesi mahdollisimman pitkän elinkaaren. Ota meihin yhteyttä!